کد خبر: 289838
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
بازدید 609
آغاز "فصل گرم کتاب" در کانون مرکز قروه‌ی درگزین

نخستین پویش فصل گرم کتاب مرکز فرهنگی هنری قروه‌ی درگزین با شعار «بیایید با هم کتاب بخوانیم» صبح روز پنجشنبه سوم مرداد ماه 98 با حضور مسئولان شهرستان و بیش از 120 کودک و نوجوان در پارک لاله قروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان این برنامه با حضور کودکان و نوجوانان با دوچرخه های مزین به پلاکاردهای ویژه کتاب و کتابخوانی با همراهی والدین و مربیان، از مرکز فرهنگی هنری قروه‌ی درگزین آغاز شد و تا محل برگزاری پویش ادامه یافت.

در این برنامه  بچه‌ها در کارگاه‌های نقاشی و طراحی با موضوع « کتاب» و « کتابخوانی» نقش خاطره زدند و آثار خود را بصورت نمایشگاهی کوچک در معرض دید همگان قرار دادند.

در کارگاه ادبی نیز اشعار کتاب «درخت خانه‌ی ما» شعرخوانی و جمع‌خوانی شد و شعر «نوشابه تابستان» نیز توسط اعضا برای حاضرین دکلمه شد.

کتاب‌های "آن بالا این پایین" و "بازی های محلی ایران" نیز توسط مربیان فرهنگی به اتفاق اعضا مطالعه شد و در ادامه با حضور جمع زیادی از کودکان و نوجوانان بازی های بومی محلی اجرا شد.

ناظرپور فرماندار شهرستان رزن، عابدی بخشدار قروه‌ی درگزین و اسفندیاری شهردار قروه‌ی درگزین با حضور خود در این برنامه علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف، از نزدیک با برنامه‌های کانون آشنا شدند و با کودکان و نوجوانان به گفتگو پرداختند.

ناظری پور پس از بازدید از کارگاه‌های پویش کانون ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای کانون پرورش فکری در راستای پرورش و خدمت به کودکان و نوجوانان، فعالیتهای کانون را ویژه و خاص دانسته و از مربیان کانون مرکز قروه خواست تا با در نظر گرفتن شرایط رو به پیشرفت شهر و نیازهای کودکان و نوجوانان در آینده فعالیتهای بیشتر و وسیع‌تری در این حوزه انجام دهند تا بتوانند کانون را به تمام خانواده‌ها معرفی و کودکان و نوجوانان بیشتری را به سوی خود جذب کنند.

عابدی بخشدار قروه درگزین نیز با حضور در جمع کودکان و نوجوانان اذعان داشت که کانون و همکاران آن در طول این سالها با انجام فعالیتهای فرهنگی گسترده در سطح قروه‌، تأثیرات بسیار مثبتی در بالا بردن سطح فرهنگی شهرستان داشته‌اند. وی همچنین این تأثیرات را ماندگار ارزیابی کرد و از کانون برای برگزاری آنها  تشکر و قدردانی کرد.

اسفندیاری شهردار قروه نیز پس از بازدید از این پویش حضور گسترده کودکان و نوجوانان در فضای سبز شهری و انجام فعالیتهای شاد و فرهنگی را فرح بخش و مایه نشاط شهر و خانواده ها دانست که مدیون کانون و فعالیتهای آن است و همکاری خود را برای برگزاری چنین برنامه هایی در آینده اعلام کرد.

در پایان مسئولان شهرستان با حضور در میان کودکان و نوجوانان و مربیان کانون عکس یادگاری گرفتند.

لازم به ذکر است در برگزاری این برنامه فرمانداری، آموزش و پرورش قروه، شهرداری قروه و نیروی انتظامی شهرستان همکاری داشتند که مسئول مرکز قروه درگزین در حضور فرماندار شهرستان از زحمات آنها تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =