کد خبر: 290507
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
بازدید 941
همراهی مادران و کودکان در پویش فصل گرم کتاب رزن

برنامه "پویش فصل گرم کتاب" به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و والدین آنها در کانون شهرستان رزن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان پویش فصل گرم کتاب مرکز رزن با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در محل پارک مردم این شهر برگزار شد.

در این برنامه کودکان به اتفاق والدین خود در طبیعت زیبای پارک ملت حضور پیدا کردند و کتاب "هدیه خوبان" که جایزه بهترین کتاب سال ۲۰۰۰  کشور یونان را دریافت کرده است، توسط مربیان کانون معرفی و سپس قصه‌گویی شد.

در ادامه کودکان در کتابچه‌های سفیدی که در اختیار آن‌ها قرار گرفت، بخش‌هایی از قصه را به تصویر کشیدند و به همراه والدین خود خلاصه قصه را با تغییر خلاقانه در نام کتاب، در برگه نوشتند.

شایان ذکر است در خلال انجام برنامه نقاشی کودکان، به منظور مشارکت والدین در امر کتاب‌خوانی، کتاب‌هایی از انتشارات کانون پرورش فکری در اختیار مادران شرکت‌کننده قرار گرفت تا آن را مطالعه و سپس خلاصه‌نویسی کنند که این برنامه با استقبال والدین همراه بود و مقرر شد تا در جشن غدیر، از بهترین خلاصه‌نویسی‌ها تقدیر به عمل آید.

در ادامه برنامه پویش گرم کتاب برای نشاط و شادابی کودکان، بازی و سرگرمی و نمایش خلاق توسط مربیان کانون اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =