خدمات‌رسانی کانون پرورش فکری در مناطق عشایرنشین گلستان گسترش می‌یابد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از توسعه برنامه های فرهنگی، هنری ادبی، علمی و اسلامی در مناطق عشایر نشین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در نشست با مدیرکل امور عشایری گلستان از توسعه برنامه های متنوع و با نشاط کانون در مناطق عشایری خبر داد و بیان داشت: این برنامه‌ها در راستای امضای تفاهم نامه مشترک بین این دو اداره کل و با هدف بهره مندی کودکان و نوجوانان عشایر سراسر استان از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی اجرا می شود.

او تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار را از اهداف کلان خود دانسته و مربیان توانمند این مجموعه، مهارت‌های فردی و اجتماعی را در قالب فعالیت‌هایی هم‌چون کتاب‌خوانی، قصه گویی، نمایش خلاق، بازیهای بومی محلی، نقاشی و مسابقات متنوع به کودکان و نوجوانان عشایری آموزش خواهند داد.

در ادامه رضا علیپوری مدیرکل امور عشایر گلستان با قدردانی از نگاه عدالت‌محور مجموعه‌ی کانون پرورش فکری اظهار داشت: در جامعه عشایری استعدادهای پنهانی وجود دارد که انشالله با حمایت کانون شاهد کشف استعدادهای ناب کودکان و نوجوانان این مناطق بیش از گذشته باشیم.

گفتنی است جمعیت جامعه عشایری استان گلستان حدود ۲۱ هزار نفر است که ۱۱ هزار نفر آنان عشایر کوچنده از استان های دیگر و بقیه عشایر بومی می باشند که بیشتر در سه شهرستان گنبدکاووس، مراوه تپه و کلاله مستقر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =