دو پویانمایی کانون به جشنواره فیلم‌های‌ کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت

«سگی که مرض داشت» به کارگردانی پروین تجوید و «زری زری کاکل زری» ساخته‌ی مهین جواهریان از تولیدات کانون پرورش فکری به سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات انتخاب این دوره از جشنواره متشکل از جمال امید، محمد حمیدی‌مقدم، رائد فریدزاده، فرزاد اژدری و حامد سلیمان‌زاده این دو اثر را به همراه ۱۰ پویانمایی دیگر به عنوان آثار راه‌یافته به بخش ملی معرفی کردند.

بر اساس این خبر، انیمیشن کوتاه «سگی که مرض داشت» با تکنیک دو بُعدی ساخته شده و داستان سگی است که به دلیل این‌که همه چیز می‌خورد، مریض می‌شود و پزشکان کلینیک دامپزشکی وقتی برای درمان او تلاش می‌کنند متوجه می‌شوند چیزهای زیادی خورده است. بعد از اینکه همه چیزهایی که خورده بود از شکمش بیرون می‌آورند او دوباره همه آن‌ها را می‌خورد و...

هم‌چنین پویانمایی «زری زری کاکل‌زری» دیگر فیلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اثری داستانی برای کودکان است که به مدت ۶ دقیقه با تکنیک کات اوت رایانه‌ای تولید شده و ترانه‌های آن را افسانه‌ی شعبان‌نژاد سروده است.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ۱۳۹۸ به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

پویانمایی «سگی که مرض داشت» به کارگردانی پروین تجوید
پویانمایی «زری زری کاکل زری» به کارگردانی مهین جواهریان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =