المان‌های کتاب پویش فصل گرم کتاب را به دوش کشیدند

المان‌های کتاب حاضر در شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر در کرمان به پویش فصل گرم کتاب و مهرواره باغ کاغذی کمک می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در کنار ۱۰ شب شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت شهرداری در کرمان در حال برگزاری است، المان‌هایی‌ از کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری با شیوه‌ای جدید و ملموس‌ هدف طرح پویش فصل گرم کتاب و مهرواره باغ کاغذی را دنبال می‌کنند.  

این در حالی است که، مهرواره باغ کاغذی از جمله برنامه‌های استانی و پویش فصل گرم کتاب از برنامه‌های کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی خارج از فضای مراکز فرهنگی هنری کانون و برای مخاطبان عام در حال برگزاری است.

بر اساس این خبر، این المان‌های کتابِ هم قدوقامت کودکان با طراحی‌ای مناسب از جلد و قسمتی از متن کتاب، در مسیر شادپیمایی عروسک‌ها جایگاهی برای درنگ و تفکر و کنجکاوی برای کشف دنیای درونی کتاب برای بچه‌ها ایجاد کرده‌اند.

همچنین اجرای معرفی کتاب از سوی مربیان کانون استان در کنار این کتاب‌های بزرگ برای عموم کودکان و نوجوانان، از جمله برنامه‌هایی است که هدف طرح مهرواره باغ کاغذی و پویش فصل گرم کتاب را دنبال می کند.

شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر جشنواره‌ای است برای کودکان و نوجوانان که به مدت ۱۰ شب از ابتدای بلوار ساوه تا شهربازی کرمان از اول مرداد ماه ۹۸ در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =