حضور کارشناسان ایمنی و بهداشت در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

کارشناسان ایمنی و بهداشت با حضور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان پیام‎ها و توصیه‌های ضروری بهداشتی را به اعضا انتقال می‌دهند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کارشناسان ایمنی و بهداشت مهمان اعضای مراکز فرهنگی‌هنری استان بودند.

یکی از ویژه‌برنامه‌هایی، که در کنار سایر فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برای حفظ سلامت اعضا انجام می‌شود، حضور کارشناسان بهداشت برای معاینه، مشاوره و آگاهی‌بخشی به اعضا است.

در همین‌رابطه مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج زاهدان با همکاری مرکز بهداشت، کارگاهی برای اعضا و تعدادی از خانواده‌ها برگزار کرد که در آن کارشناسان بهداشت در خصوص اضافه وزن در کودکان، کنترل آن، تغذیه‌ی سالم، فشارخون و مشکلات آن صحبت کردند و به خانواده‌ها و فرزندان آنان آموزش‌های لازم را ارایه کردند.

در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان نیز به مناسبت هفته‌ی مبارزه با هپاتیت، کارشناسان این حوزه در مرکز حضور یافتند و با همراهی مربیان کانون یک کارگاه هنری و آموزشی در این زمینه برگزار کردند و اعضا همراه با آگاهی لازم در خصوص این بیماری، راه‌های انتقال آن، راه‌های پیشگیری و درمان، نقاشی‌هایی با موضوع مورد بحث کشیدند.

مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج زاهدان
مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان)
مرکز فرهنگی‌هنری شماره پنج زاهدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =