کد خبر: 289952
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
بازدید 491
«طالقان» میزبان پنجمین پویش ملی فصل گرم کتاب در البرز

پویش ملی فصل گرم کتاب در راستای خدمت‌رسانی به کودکان ونوجوانان گستره استان البرز، این بار در طالقان اجراشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون البرز، پویش ملی«فصل گرم کتاب»، که از تیر ماه ۱۳۹۸ در استان البرز آغاز شده است وقصد دارد تا به تمام مناطق استان به ویژه مناطق محروم  رفته و کودکان ونوجوانان را با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز و فعالیت های آن به ویژه فعالیت«کتاب و کتاب‌خوانی» آشنا کند، پنج‌شنبه ۱۰مرداد۱۳۹۸ در روستای جوستان طالقان و در جوار امامزاده هارون میهمان کودکان ونوجوانان طالقانی بود.

گفتنی است در این ویژه برنامه که با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با واحد نجوم کانون برگزار شده بود، قصه‌ی«ماه بود و روباه»، قصه‌گویی شد، همچنین کودکان ونوجوانان و سایر علاقه‌مندان با اهله ی ماه  و زیبایی های علم نجوم، آشنا شدند.

بخشی از این برنامه نیز با توجه به ایام شهادت امام محمد تقی(ع) به معرفی شخصیت ایشان و برگزاری مسابقه تکمیل احادیث این امام بزرگوار اختصاص یافت.

شعرخوانی از کتاب«توبوی سیب می‌دهی»،«معرفی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی» و «معرفی طرح مهارت های مثبت»  از دیگر فعالیت‌های اجرا شده در این ویژه برنامه بود.

گفتنی است این پویش هر هفته در یکی از اماکن تفریحی و بوستان‌های استان، میزبان کودکان ونوجوانان و خانواده‌های آنان خواهد بود .

علاقه‌مندان جهت آگاهی از برنامه‌ی این پویش و مکان اجرای آن با شماره ۳۲۸۲۰۹۰۹ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =