برگزاری ویژه‌برنامه‌ی سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزار شد.

با توجه به نام‌گذاری روز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه(روز اول ذی‌الحجه) به نام روز ازدواج، در تعدادی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مربیان و اعضا این روز را جشن گرفتند.

مرکز نیمروز با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان جشنواره‌ی پرواز بادبادک‌ها را برگزار کرد که در آن اعضای پسر مرکز به رقابت پرداختند و در پایان به تعدادی از شرکت‌کنندگان جایزه‌هایی اهدا شد. این مرکز هم‌چنین به همین مناسبت اردویی برای اعضای دختر برگزار کرد که انجام بازی‌های محلی، معرفی کتاب و شعرخوانی محلی برای آنان از جمله فعالیت‌هایی بو که اجرا شد.

در مرکز سیار روستایی سیستان نیز اعضای پسر و دختر ابتدا قصه‌ای با موضوع ازدواج امام علی و حضرت زهرا شنیدند و در ادامه در کارگاه کاغذ و تا آثاری ساختند و به یک‌دیگر هدیه دادند. پخش فیلم بخش پایانی این ویژه‌برنامه برای اعضای کتاب‌خانه‌ی سیار پستی بود.

در سه مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع زاهدان، شماره یک ایرانشهر و دَلگان نیز به همین مناسبت اردوهایی برگزار شد و مربیان در فعالیت‌هایی چون معرفی شخصیت و معرفی وقایع اعضا را با بخشی از زندگی امام علی و حضرت فاطمه آشنا کردند. بازی و سرگرمی دیگر فعالیت‌های این دو مرکز در محل اردو بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =