پیش‌بینی برنامه‌های انجمن قصه‌گویی در کانون سمنان

سومین نشست اعضای دبیرخانه‌ی استانی جشنواره‌ی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری سمنان برگزار و درخصوص برنامه‌های انجمن قصه‌گویی تصمیم‌سازی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در سومین نشست اعضای دبیرخانه‌ی استانی بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان درخصوص برنامه‌های پیشنهادی انجمن قصه‌گویی، تصمیم‌سازی شد.

سکینه پارسا کارشناس فرهنگی و دبیر اجرایی جشنواره استانی قصه‌گویی در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده از سوی اعضای دبیرخانه پرداخت و پیشنهادهای خود را پیرامون زمان، مکان، محتوای برنامه‌های راه‌اندازی انجمن و هم‌چنین برگزاری جشن‌های قصه‌گویی در سراسر استان بیان کرد.

گفتنی است؛ بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و مؤثر میان قصه‌گویان ایرانی و خارجی، کارشناسان و استادان حوزه‌ی قصه و قصه‌گویی، احیای سنت قصه‌گویی با حضور اقشار مختلف مردم و قصه‌گویان در جشنواره(دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها) برگزار می‌شود.

این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار و علاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند فیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره بارگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =