کد خبر: 290115
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
شش اثر اعضای کانون در المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان پذیرفته شد

این شش اثر «کاشی‌سازی هفت‌رنگ»، «بچوگ»، «چمدان»،«دخت و لور»، «آتنا» و «قصه ساز» نام دارد و ساخته‌ی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری است که در سومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان پذیرفته شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این دوره از جشنواره در مجموع ۳۴۶ ایده و ۱۸۹ فیلم ثبت‌ شد که ۱۶ فیلم از سوی دبیرخانه سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای داوری در مرحله نهایی انتخاب شد.

بر اساس این خبر فیلم «کاشی‌سازی هفت‌رنگ» به کارگردانی امیرعلی چیت‌ساز و تهیه‌کنندگی آرین چیت‌ساز اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون خمینی‌شهر استان اصفهان به همراه «چمدان» ساخته‌ی نرگس فضیلتی و «بچوگ» اثر عارفه جعفری هر دو از اعضای مرکز کانون میبد استان یزد در میان پذیرفته شدگان قرار گرفت.

هم‌چنین فیلم «آتنا» به کارگردانی ثمین عالی‌زاده و «دخت و لور» به کارگردانی فاطمه زاهدانی از اعضای مراکز کانون استان هرمزگان نیز در میان فیلم‌های پذیرفته قرار دارد و اثر هستی جعفرپور عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهرستان فین در استان هرمزگان با عنوان نیز «قصه ساز» در بخش ایده پذیرفته شده است.

سومین دوره المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان، ۲۶ تا ۳۰ مرداد ١٣٩٨ و دو روز زودتر از سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =