فراخوان پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور

فراخوان ‌«پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور» در دو بخش «ایده» و «فیلم» از سوی دبیرخانه سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان منتشر شد.

‌به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران هم‌زمان با سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان مهر سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش فراخوان پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران در دو بخش «ایده» و «فیلم» به تازگی منتشر شده که بر اساس آن نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال (متولدان مهر ۱۳۸۳ تا مهر ۱۳۸۸) می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.
براساس این فراخوان در بخش «ایده» هر شرکت‌کننده می‌تواند تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در نهایت دو اثر  با موضوع‌های «قصه‌های پدربزرگ – مادربزرگ من»، «فرصت‌ها و چالش‌های کرونا در یک‌سال گذشته برای من» و «آرزوی من در مورد آینده خانواده‌ام، شهرم، کشورم» ارایه کند و در صورت تصویب، به فرآیند تولید وارد شود.
هم‌چنین در بخش «فیلم» نیز صاحبان آثار می‌توانند با موضوع‌های مطرح شده در قالب داستانی، مستند یا پویانمایی اثر خود را که با دوربین معمولی یا تلفن همراه، تصویربرداری و تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بر همین اساس علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور باید برای ثبت‌نام به سایت https://yfo.icff.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند و در صورتی که امکان ارسال اینترنتی ندارند اثر را روی لوح فشرده (DVD) همراه با نام و نام خانوادگی و نام اثر خود به نشانی تهران، خیابان سی تیر، کوچه شهید کامران صالح، پلاک ۱۴، ساختمان شماره ۲ بنیاد سینمایی فارابی، طبقه اول، دفتر المپیاد، کد پستی ۱۱۳۵۶۱۶۹۱۱ ارسال و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر با شماره‌های ۶۶۷۱۲۸۹۲-۰۲۱ و ۰۲۱-۶۶۷۰۳۴۹۵ تماس بگیرند.
لازم به یادآوری است پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با هدف کشف و معرفی استعدادهای موجود، شکوفایی خلاقیت نوجوانان به سوی باروری و رشد فردی و اجتماعی، کمک به ارتقای بینش سینمایی و مهارت‌های فیلم‌سازی نوجوانان، ‌تأمین شرایط مناسب برای حمایت از تولید فیلم‌های انسان‌دوستانه نوجوانان مستعد و زمینه‌سازی ‌برای پرورش نسلی نو در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

فراخوان «پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =