کد خبر: 290127
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
بازدید 753
دیدار معاون فرهنگی ستاد نماز جمعه با مدیرکل کانون استان اردبیل

محمدرضا توانا معاون فرهنگی و تبلیغی ستاد نماز جمعه در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل حضور یافت و گزارشی از اقدامات انجام‌یافته و برنامه‌های متنوع ستاد در حوزه کودک و نوجوان، ارایه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این دیدار مدیرکل کانون استان ضمن ارج نهادن به این تلاش‌های ارزشمند، گفت: لزوم اهمیت دهی به نسل کودک و نوجوان، ضرورتی است انکارناپذیر، چراکه در فردای ایران اسلامی همین کودکان و نوجوانان به عنوان شهروندانی در ترازی ایرانی اسلامی ایفاگر نقش‌های متعدد خواهند بود.

زعفر احدزاده ضمن اعلام آمادگی برای همکاری‌های متقابل، افزود: حتماً از برنامه‌های خاص و ارزنده ستاد نماز جمعه استان بازدید و در خصوص همکاری در برنامه‌های مختلف دینی، بحث و گفتگو خواهیم کرد.

احدزاده تصریح کرد: همه در مقابل این نسل مسئولیم و به میزان اهمیت دهی و سرمایه‌گذاری آموزشی و تربیتی نتیجه خواهیم گرفت و اقدام ارزشمندی که برای تمامی ایام سال توسط حوزه فرهنگی ستاد نماز جمعه استان صورت می‌گیرد، قطعاً در پرورش نسلی خلاق و باورمند تأثیر شگرفی خواهد داشت و کانون استان هم آمادگی همراهی و همکاری با این برنامه‌ها را دارد.

او به سخنان نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه دانشمند اردبیل در حوزه هویت تاریخی و دینی اشاره و خاطرنشان کرد: در این خصوص و هم‌زمان با هفته استان، مهرواره صفویه شناسی در برنامه سالانه پیش‌بینی‌شده بود که توسط کودکان و نوجوانان در راستای آشنایی با هویت تاریخی و دینی اردبیل اجرا کردیم و نقاشی روی دیوار۱۲۰ متری به نام «دیوار صفوی» یکی از پروژه‌های مهم بود که توسط اعضای هنرمند کانون استان با موضوع صفویه شناسی در این دیوار نقش بست.

در ادامه، معاون فرهنگی و تبلیغی ستاد نماز جمعه استان از نقاشی روی دیوار کودکان و نوجوانان با موضوع صفویه شناسی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های کانون قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =