اجرای پویش فصل گرم کتاب  با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: پویش فصل گرم کتاب در استان مرکزی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خصوص پویش فصل گرم کتاب در استان مرکزی، جهانبخش قنبری اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وظیفه دارد در موضوع غنی سازی اوقات فراغت، خدمات فرهنگی و هنری را به قشر کودک و نوجوان عرضه کند، در این راستا این پویش را برای دومین سال پیاپی در شهر اراک با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار کرده ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ادامه داد: اهداف این پویش، توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی خدمات و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی است و مخاطب این پویش کودکان و نوجوانان هستند.

قنبری گفت: این پویش با شعار «آینده را باید ساخت»، از ۲۰ تیرماه سال جاری در هفت ایستگاه واقع در پارک های آزادی، شهدای گمنام، مادر، امیر کبیر، پونه، بهاران و خیبر شهر اراک آغاز شده و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد. تابستان سال گذشته کانون پرورش فکری یک ایستگاه در پارک ملت و یک روز در هفته در راستای انجام این پویش در نظر گرفته بود.

وی بیان کرد: ایستگاه های کانون پرورش فکری شهر اراک با حضور مربیان فرهنگی و ادبی کانون، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته  از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در پارک ها و بوستان های مذکور فعال است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: برگزاری بازی های گروهی، بلند خوانی کتاب، قصه گویی، کاردستی و... با محوریت کتاب و کتابخوانی از جمله برنامه های این پویش به شمار می‌رود.

کد خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =