سومین جلسه‌ی انجمن ادبی مناطق و نقد حوزه‌ای در کانون اهر برگزار شد

اعضای انجمن‌های ادبی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرهای کلیبر، ورزقان و اهر، اولین جلسه‌ی انجمن ادبی و نقد حوزه‌ای کتاب را به میزبانی کانون اهر برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، این جلسه با خوانش آثار اعضا و نقد و بررسی آن توسط اعضا و مربیان آفرینش‌های ادبی کانون آغاز شد.

بررسی تفاوت‌های اساسی میان سبک‌های مختلف نوشتن و قالب‌های ادبی کلاسیک و نو، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود که توسط عابدینی کارشناس مسئول ادبی کانون استان مطرح شد.

نقد و بررسی کتاب «با فرفره‌ها به شادی باد بگرد» سروده‌ی بابک نیک‌طلب، بخش جداگانه‌ای از این برنامه بود. در این بخش اعضا نقد و نظرات خود را درباره کتاب مذکور گفتند و معتقد بودند که جا داشت در این کتاب هم مثل بسیار از اشعار نوجوان، دغدغه‌ها و نیازهای نوجوانان بیشتر دیده شود.

پایان بخش این نشست برگزاری کارگاه ادبی توسط کارشناس مسئول ادبی با موضوع حسامیزی بود.

انجمن‌های ادبی مناطق با حضور اعضای انجمن‌های ادبی مراکز کانون و به میزبانی یکی از مراکز کانون در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود و پیش از این در مراکز بستان‌آباد ( با حضور اعضای مراکز کانون در هشترود، میانه، چاراویماق و سراب) و مرند ( با حضور اعضای مراکز کانون در شبستر و هادیشهر )‌ برگزار شده‌است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =