ارسال آثار به ششمین مهرواره نیایش کانون پرورش فکری استان کرمانشاه تمدید شد

دبیرخانه ششمین مهرواره نیایش کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، نظر به درخواست مکرر سایر استان‌ها، مهلت ارسال آثار به این مهرواره را تا ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۸ تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهلت ارسال آثار به ششمین مهرواره نیایش کانون پرورش فکری استان کرمانشاه تمدید شد.

بر همین اساس، دبیرخانه ششمین مهرواره کشوری نیایش، استان کرمانشاه از علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی خواست با توجه به نزدیک شدن پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین مهرواره کشوری نیایش، آثار اعضای مراکز را در زمان مناسب اعلام‌شده به دبیرخانه ارسال کنند. 

همچنین نظر به درخواست مکرر سایر استان‌ها، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۸ تمدید شد.

اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، ششمین مهرواره «نیایش» را با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و همچنین نشانه‌های آفرینش،..و در گستره کشوری برگزار می‌کند.

این مهرواره در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و برای مخاطبین ۸ تا ۱۸ سال و همچنین، ویژه مربیان کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

در بخش فرهنگی این مهرواره؛ تحقیق و پژوهش، کتابسازی، کاردستی، نشریه دیواری،... به عنوان موضوع آثار ارسالی اعلام شده است.

همچنین، نقاشی، خوش نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه،...از عناوین اعلام شده در بخش هنری از سوی دبیرخانه این مهرواره هستند.

در بخش ادبی نیز؛ شعر، داستان، نثر ادبی،...به عنوان موضوع های پیشنهادی اعلام شده‌اند.

آیین اختتامیه این مهرواره، در آبان ماه ۱۳۹۸ در کرمانشاه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =