کد خبر: 290408
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
بازدید 753
اعضای ادبی کانون کرمان؛ همچنان برسکوی اول

دل‌نوشته عضو نوجوان کانون راین، رتبه اول چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راین، رتبه اول چهاردهمین جشنواره بین‌المللی«دل‌نوشته‌ای به امام رضا(ع) » از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی استان مازندران را به خود اختصاص داد.

بر اساس این خبر، دل‌نوشته نفیسه قریه میرزایی عضو کانون راین به مربی‌گری انیسه جعفری‌راد از بین ۱۰ها هزار نامه  که از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه جشنواره چهاردهم رسیده است، رتبه اول را در بخش کودکان و نوجوانان کسب کرده است.

همچنین آثار نوشین‌سادات فاطمی از کانون انار به مربی‌گری فرزانه محمدحسینی و یاسمن تقی‌پور از کانون بافت به مربی‌گری محبوبه ترابی نیز در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) شایسته تقدیر شدند.

بنابر این خبر، چهاردهمین جشنواره بین المللی دل‌نوشته ای به امام رضا(ع) با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) و گرامی‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی تشکیل و دبیرخانه آن در دو رده سنی کودکان و نوجوانان «۷ -۱۸ سال» و بزرگسالان« ۱۸ سال به بالا» تا ۵ مردادماه سال جاری آثار شرکت‌ کنندگان در این جشنواره را دریافت نموده است.

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، ۴ شهریور ماه سال جاری به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل برگزار می‌شود و نامه‌های نفرات برگزیده و شایسته تقدیر در کتاب نجوای دل چاپ و روانه بازار نشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) هم که سال گذشته برگزار شد، بهاره لنجانی از استان کرمان و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چترود در بخش کودکان و نوجوانان رتبه اول را کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =