آثار جشنواره فیلم کودک و نوجوان، زیر ذره‌بین داوری اعضای کانون گیلان

۱۰ فیلم‌ بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان درسینما میرزاکوچک خان شهر رشت اکران و از سوی اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان داوری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان درحالی بیست و دومین دوره برگزاری خود را تجربه‌می‌کند که به همت معاونت سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ۱۰ فیلم منتخب این رویداد کشوری با داوری کودکان و نوجوانان گروه سنی ۹ تا ۱۵ سال، در سینما میرزاکوچک شهر رشت اکران می‌شود.

این گروه داوری ۱۵ نفره که دوره کارگاهی دو روزه‌ای را در انجمن سینمای نوجوان سپری کرده‌اند امسال به قضاوت ۱۰ فیلم «داستان‌های باغ جادویی»، « آنتون کرینگز»، «جزیره گنج، «جوانمردان»، «اینجا خانه من است»، «غرغرو وارد می شود»، «تورنادو»، «منطقه پرواز ممنوع»، «بیست و سه نفر»، «قطار آن شب» و «پویانمایی بنیامین» خواهند نشست.

نتیجه داوری اعضای نوجوان در این رویداد فرهنگی هنری که از سی‌ام مرداد تا چهارم شهریورماه ۱۳۹۸ صورت‌می‌گیرد، به دبیرخانه این جشنواره در اصفهان ارسال و در نهایت با جمع‌بندی داوری‌های سراسر استان‌ها، فیلم‌های برگزیده انتخاب می‌شود.

گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان افزون بر معرفی داوران، با برپایی کارگاه‌ فعالیت‌های فرهنگی و هنری و معرفی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی به مخاطبان، نقش سازنده‌ای در توفیق این حرکت فرهنگی و هنری ایفامی‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =