کد خبر: 290665
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
قصه‌گو باید تسلط کامل بر بدن خود داشته باشد

امیر مشهدی عباس مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور معتقد است: یک قصه‌گو باید تسلط کامل بر بدن خود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، امیر مشهدی عباس مدرس کارگاه تخصصی قصه‌گویی و زبان بدن در حضور مربیان علاقه‌مندان به شرکت در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اهواز گفت: بدن ما در اختیار عادت واره های روزانه ماست و یک قصه‌گو باید تسلط کامل بر بدن خود داشته باشد.

وی افزود: در قصه‌گویی عادات خود را باید فراموش کنیم و بر خود و بدنمان تمرکز کرده و آن در کنترل کامل داشته باشیم.

مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تأکید کرد: از طریق زبان بدن و حس می‌شود بهترین ارتباط را با مخاطب در قصه‌گویی برقرار کرد.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در آیین آغاز به کار این کارگاه اظهار کرد: افزایش دوره‌های آموزشی برای ارتقا سطح کیفی، ظرفیت‌ها، تحقق آرمان‌ها و توسعه فرهنگی در استان و کشور امری ضروری است.

گفتنی است: کارگاه تخصصی قصه‌گویی و زبان بدن به همت واحد آموزش و پژوهش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و همکاری دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، به مدت هشت ساعت با محوریت تعریف معنا و مفهوم زبان بدن، چیستی، چرایی و چگونگی زبان بدن و استفاده از آن در فرآیند قصه‌گویی و بررسی زبان بدن در توفیق قصه‌گویی روز یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ با حضور بیش از ۴۰ مربی فرهنگی، هنری و ادبی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز در اهواز برگزار شد.

گفتنی است: شرکت‌کنندگان در این کارگاه تخصصی در صورت قبولی در امتحان پایان دوره از سوی مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =