جایزه بهترین پویانمایی جشنواره فیلم اصفهان به «زری زری کاکل زری» رسید

پروانه زرین بهترین پویانمایی کوتاه جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان به «زری زری کاکل زری» به کارگردانی مهین جواهریان اختصاص یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این پویانمایی با هدف تقویت ارتباط‌های کودکان با هم‌سالان‌شان با بهره‌گیری از بازی و شعرخوانی تولید شده و اصلی‌ترین تفاوت آن کودکانه بودن و استفاده از نمادهای ساده و قابل فهم برای بچه‌های پیش از دبستان است.

پویانمایی‌های «زری زری کاکل زری» اثر مهین جواهریان و «سگی که مرض داشت» اثر پروین تجوید به بخش ملی سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه پیدا کرده بودند.

این پویانمایی از تازه‌ترین تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ است.

یادآوری می‌شود در این دوره از جشنواره مراسم بزرگداشتی نیز برای مهین جواهریان هنرمند باسابقه حوزه کودک و نوجوان نیز برگزار شد.

همچنین در این آیین فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده دیگر تولید جدید کانون به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان و جایزه اصلی یونیسف به بابک نبی‌زاده نویسنده و کارگردان فیلم «اقیانوس پشت پنجره» و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نیز به محمد آزادی برای بازی در این فیلم را از آن خود سازد.

در مراسم پایانی سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان که شامگاه روز ۴ شهریور به کار خود پایان داد، حسین ربانی‌غریبی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =