مرحله شهرستانی جشنواره قصه گویی در سردشت برگزار شد

مرحله کتابخانه ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی و مسئولان شهرستانی در سردشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای این مراسم، ضمن تمجید از استقبال کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و مسئولان شهرستان سردشت از  اجرای مرحله کتابخانه‌ای جشنواره قصه گویی، این مراسم را پایان مرحله کتابخانه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در سطح استان اعلام کرد. 

زاهدی افزود: با پایان یافتن مرحله کتابخانه‌ای و اتمام فرایند داوری، برگزیدگان این مرحله وارد بخش استانی جشنواره می شوند که ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری در منطقه آزاد ماکو برگزار خواهد شد.

زاهدی گفت: برگزیدگان مرحله استانی در ۲۶ و ۲۷ آبان ۹۸ در ارومیه مرحله منطقه ای را با حضور قصه گویان ۵ استان منطقه یک کشور برگزار خواهند کرد و مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور برگزیدگان مرحله منطقه ای ۵ حوزه تقسیمات کشوری در تهران و همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

اجرای سرود و تقدیر از قصه گویان، پایان بخش این مراسم بود که ۳ شهریور ۹۸ در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =