ششمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

ششمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان با محوریت بررسی شیوه نامه امداد فرهنگی «پیک امید»برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان‌غربی، ششمین جلسه فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان با ۳ دستور جلسه برگزار شد.

بررسی شیوه نامه مربوط به امداد فرهنگی «پیک امید»، بررسی عملکرد ۳ ماهه نخست مراکز استان و شیوه برگزاری جلسات انجمن سرود ۳ دستور این جلسه بودند.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه ضمن تاکید بر توسعه عدالت محور فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان از شناسایی مناطق کم برخوردار حاشیه شهرهای استان جهت گسیل امداد فرهنگی به کودکان و نوجوانان این مناطق خبر داد.

زاهدی افزود:  ۸ کتابخانه سیار شهری و روستایی و ۴ کتابخانه پستی در استان، اکثر خدمات فرهنگی، هنری و ادبی را به بیش از ۱۵۰  منطقه کم برخوردار و روستاهای محروم می برند که با رایزنی‌های صورت گرفته و با اخذ مجوزهای مربوطه پس از طی مراحل قانونی در صدد افزایش تعداد کتابخانه‌های سیار روستایی و به تبع آن افزایش مناطق تحت پوشش این کتابخانه ها هستیم.

ارائه گزارش عملکرد مراکز کانون استان در ۳ ماهه نخست سال جاری توسط کارشناسان فرهنگی کانون استان و بررسی شیوه نامه برگزاری جلسات انجمن سرود از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =