افتتاح مرکز فرهنگی هنری دو اسفراین با حضور مسئولین استانی و شهرستانی

مرکز فرهنگی هنری دو اسفراین، روز چهارشنبه، 6 شهریور ماه ، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، مرکز فرهنگی هنری دو اسفراین  با 1223  مترمربع مساحت، 160 متر مربع دیوارکشی و 2220 مترمربع محوطه سازی و بالغ بر مبلغ 1 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه ساخت و تجهیز افتتاح شد.

افتتاح این پروژه  با حضور رجب زاده معاون استاندار ، رستمی فرماندار اسفراین ، قوامی نماینده مردم اسفراین ، مدیر کل کانون استان و بسیاری دیگر از مسئولین استان و شهرستان همزمان با گرامیداشت هفته دولت، به دست دو نفر از اعضای این مرکز انجام شد.

این مرکز پیش از این به دلیل اهمیت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان به بهره برداری رسیده و تا کنون با 355 عضو، 7166 کتاب ثبت شده و کارگاه های فعال فرهنگی هنری و ادبی شهرستان اسفراین را پوشش می دهد.

منیر صادقی مدیر کل کانون استان، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه افزود : امیدوارم با حضور مربیان توانمند و خلاق در این مرکز فرهنگی هنری، موجب رشد و پرورش استعدادهای موجود در اسفراین شود و انشاالله تمهیدات لازم در جهت بهره برداری از دیگر پروژه های استان نیز توسط مسئولین ارجمند برای آینده سازان این مرزو بوم فراهم گردد. ایشان از کلیه عزیزانی که در این مسیر یار و یاور کانون پرورش فکری بوده اند، قدردانی نمودند.

رجب زاده معاون استاندار ، ضمن تبریک ایام هفته دولت، افتتاح این پروژه را پر از خیر و برکت توصیف نمود و از مدیرکل کانون استان جهت پیگیری های مداوم برای به ثمر رساندن این پروژه تقدیر کرد و از درگاه خداوند برای کلیه مخدومان، موفقیت و تعالی را آرزو داشت.

اعضا و مربیان مرکز دو اسفراین با حضور در کارگاه های فرهنگی هنری ادبی، گوشه ای از فعالیت های کانون را برای مسئولین به نمایش گذاشتند. پروژه مرکز فرهنگی هنری دو اسفراین از محل اعتبارات سفر رهبری در سال 1392 آغاز و در سال 1398 به بهره برداری رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =