کد خبر: 290757
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
درخشش مربی فرهنگی کانون خوزستان در جشنواره بین‌المللی رضوی

لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، رتبه دوم بخش بزرگ‌سالان چهاردهمین جشنواره‌ بین‌المللی "دل نوشته‌ای به امام رضا علیه‌السلام" در استان مازندران را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در این جشنواره بیش از 52 هزار اثر از کشورهای مختلفی چون ایران، نیجریه، سودان، ترکیه، هندوستان، تاجیکستان، تونس، افغانستان، جمهوری آذربایجان، مغولستان و...ارسال شده بود که رتبه دوم به این مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهر بندرامام تعلق گرفت.

سپهری مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان که در مرکز فرهنگی هنری کانون بندرامام در حال خدمت به کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی است در کارنامه فعالیت‌های فرهنگی و ادبی خود بیش از صد مقام استانی، منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی دارد.

گفتنی است: این جشنواره با محوریت «جلوه‌های معنوی زیارت، ارادتمندی و شیفتگی، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها جایگاه نماز در آموزه‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام، به‌ویژه حضرت رضا علیه‌السلام و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در چهار بخش «بین‌المللی، ملی، استانی و بخش ویژه» برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =