کد خبر: 290825
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
بازدید 325
افتتاح مرکز تخصصی علوم و نجوم در شهرستان فرمهین

اولین مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در شهرستان فرمهین هم زمان با گرامیداشت هفته دولت، با حضور استاندار مرکزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اولین مرکز تخصصی علوم و نجوم در  شهرستان فرمهین هم زمان با گرامیداشت هفته دولت و هیجدهمین سال تولد مرکز فرهنگی هنری فرمهین با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل نوسازی مدارس استان، امام جمعه و مسئولین منطقه فراهان و جهانبخش قنبری مدیر کل کانون مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این آیین قنبری ضمن خوش آمدگویی به میهمانان از خدمات اداره‌کل نوسازی مدارس استان مرکزی در ساخت و آماده‌سازی پروژه های منطقه فراهان و این فضا از همکاری و مساعدت معاون وزیر و ریاست سازمان نوسازی مدارس کشورنیز در تجهیز به موقع مرکز فراگیر علوم و نجوم شهرستان فراهان قدردانی کرد.

 در ادامه تصاویری از آسمان و فضای بی کران خالق یکتا برای مسئولین پخش شد ودر پایان استاندار استان مرکزی و دیگر مسوولین آرزوهای خود را برای کودکان و نوجوانان شهر فرمهین نوشتند وهمراه با بادکنک به آسمان فرستادندو در مراسم جشن هیجده سالگی مرکز حضور یافتند.

اولین مرکز تخصصی علوم و نجوم با زیربنای ۲۲۰ مترمربع و ۶ باب کلاس با کمک خیرین و بودجه دولتی در شهرستان فراهان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =