کانون گیلان دستگاه برگزیده جشنواره استانی شهید رجایی شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان رتبه نخست دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، آموزشی و علمی جشنواره استانی شهید رجایی را به خود اختصاص‌داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این جشنواره هم‌زمان با آخرین روز از هفته دولت و به‌منظور تقدیر از دستگاه‌های برتر استان صورت‌گرفت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به‌عنوان دستگاه فرهنگی موفق، معرفی و تجلیل‌شد.

این درحالی است که کسب بیش‌ترین امتیاز در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی و برداشتن گام‌های تاثیرگذار و اثربخش در جهت ارتقای عملکرد نسبت به سال گذشته، از اولویت‌های تصمیم‌گیرندگان در انتخاب دستگاه‌های برتر محسوب‌می‌شد.

انضباط اداری و شفافیت مالی و درعین‌حال تلاش هدف‌مند برای تعالی‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی، دیگرمواردی بود که در انتخاب کانون پرورش فکری از سوی کارشناسان و ارزیابان استانداری و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان گیلان مورد توجه قرارگرفت.

آیین پایانی این جشنواره در سال ۱۳۹۸ نیز در سالن غدیر استانداری گیلان و با حضور علاء الّدین رفیع‌زاده، رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقاء فرهنگ سازمان اداری و استخدامی کشور، ارسلان زارع، استاندار گیلان و جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی صورت‌گرفت و تندیس و لوح‌تقدیر این جشنواره به پاس تلاش‌های ارزش‌مند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اسفندیارضیائی، مدیرکل این مجموعه‌ی فرهنگی اهداشد.

شایان ذکر است، جشنواره شهید رجایی به‌منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها درسراسر کشور برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =