کد خبر: 290968
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
رقابت شطرنج بازان مرکز شماره ۲ اسفراین

شطرنج  بازان مرکز ۲ اسفراین استان خراسان شمالی در مسابقه ی درون مرکزی به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، شطرنج  بازان مرکز ۲ اسفراین در مسابقه ی درون مرکزی به رقابت پرداختند.
صدیقه محمد آبادی  مسئول مرکز شماره ۲ اسفراین با اعلام این خبر گفت:پس از اتمام دوره های تابستانه شطرنج در این مرکز ، اعضای کودک و نوجوان  شرکت کننده در این دوره ها، با شرکت در مسابقه ای درون مرکزی ، آموخته ها و توانمندی های خود را محک زده و با هم  به رقابت پرداختند.
محمد آبادی گفت: در این رقابت که با هدف آشنائی اعضا با فضای مسابقات، محک زدن آموخته ها، تصمیم گیری سریع در موقعیت های سخت، کسب تجربه  و ... بود، ۳۰ نفر از اعضا کودک و نوجوان این مرکز در قالب ۱۵ تیم با حریفان خود رقابت کردند.


مجتبی نوری، دبیر هئیت شطرنج  شهرستان اسفراین، مربی آموزش  شطرنج این مرکز که  با طراحی و برنامه ریزی، مسئولیت برگزاری این مسابقه را عهده دار بود نفرات برتر این رقابت ها را به ترتیب ذیل اعلام نمود: 
نفراول: عاطفه ذوالفقاری
نفر دوم: الناز با خدا
نفر سوم: امیر محمد گریوانی

مسئول مرکز شماره 3 اسفراین همچنین گفت:برگزاری کارگاه آموزش شطرنج را می توان از جمله عوامل تقویت کننده  جذب، حضور و پایدار سازی اعضا عنوان کرد به طوریکه با غنی سازی ابزار  کمک آموزشی این رشته، برگزاری  آن را در تمام طول سال برای علاقمندان ثبات بخشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =