نام نویسی بیش از 900نفر از استان مرکزی در جشنواره قصه گویی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از ثبت نام بیش از 900نفر در جشنواره قصه گویی ثبت نام کردند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار آینده ساختنی هست همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم در حال اجراست و تا کنون بیش از 900نفر از استان مرکزی در این جشنواره نام نویسی کرده اند.

قنبری با بیان اینکه بیش از نیمی از این افراد قصه‌های خودشان را در سایت بارگذاری کردند افزود: علاقمندانی می‌توانند قصه هایشان را در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

او اضافه کرد: استان مرکزی برای حضور پررنگ و پرشور در این جشنواره اقدامات مهمی انجام داده از جمله ۵۳ جشن قصه گویی با حضور بیش از هزار کودک و نوجوان و مربیان و خانواده‌ها در مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان مرکزی برگزار شده است.

برگزاری ۸ کارگاه قصه گویی برای تمامی شهرستان‌های استان مرکزی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ادامه داد: همچنین ۸ کارگاه قصه گویی برای تمامی شهرستان‌های استان مرکزی برگزار شده تا قصه گوها بتوانند قصه‌های متناسب با آن داوری داشته باشند و انشاالله رتبه‌های خوبی را هم کسب کنند.

او بیان کرد: بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی بخش‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین بخش گویی صحنه هست که در سه رده سنی اتفاق می‌افتد که برای دختران و پسران ۱۸ سال و زنان و مردان است و یکی از ویژگی‌های مهم چند دوره اخیر حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در جشنواره قصه گویی هست.

قنبریی اظهار کرد: بخش دیگر جشنواره بخش بین‌المللی است که برای افرادی هست که در جشنواره‌های قبلی رتبه‌های داشتند و افرادی هستند که تبحر خاصی در قصه گویی دارندو یک بخشی هم هست که عموم مردم می‌تواندد بدون محدودیت سنی شرکت کنند و ان بخش ۹۰ ثانیه هست با عنوان قصه زندگی من با مدت زمان ۹۰ ثانیه هست که به صورت سراسری در کل کشور داوری خواهد شد.

او گفت: این قسمت که به وسیله زنان و مردان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در استان انجام میشود برگزیدگان شان به مرحله منطقه راه پیدا می‌کنند و برگزیدگان منطقه‌ای هم به این جشنواره سراسری که شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد راه پیدا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =