مراسم عزاداری کودکان حسینی(ع) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرضا اجرا شد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرضا گفت: به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مراسم عزاداری کودکان حسینی(ع) با حضور 100 نفر از اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرضا در این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، فاطمه ربیع اظهار داشت: واقعه کربلا و شهادت حسین بن علی(ع) و یاران با وفایش یک مکتب است که دارای درس ها و اهداف و عبرت هایی همچون: توحید، امامت، امر به معروف و نهی از منکر، حقیقت خواهی، ظلم ستیزی، کرامت نفس، عزت و ... است.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف ترویج و گسترش این مکتب انسان ساز به نسل های آینده مراسم سوگواری کودکان حسینی(ع) برای اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرضا در این مرکز برگزار شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرضا ادامه داد: این مراسم با حضور ۴۰ نفراز اعضاء پسر و ۶۰ نفر اعضاء دختر این مرکز همراه با برنامه هایی همچون؛ تلاوت قرآن مجید، مدیحه سرایی، قصه گویی(قصه بزرگترین دخترعالم، حضرت رقیه (س))، گروه مرثیه سرایی، و تعزیه ی سوگواری خرابه شام(گفتگوی حضرت رقیه با پدر بزرگوارشان) برگزار شد.

فاطمه ربیع خاطر نشان کرد: در این مراسم خادمان آستان مقدس امام رضا (ع) نیز حضور داشتند که با اجرای مدیحه سرایی و دیگر برنامه معنویت خاصی به برنامه سوگواری دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =