نمایشگاه فرهنگی هنری و ادبی؛ کانون مشگین‌شهر

مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری شهرستان مشگین‌شهر، هم‌زمان با سوگواری ماه محرم، با برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری و ادبی، در مراسم ویژه نماز جمعه تجلیل شدند.

هم‌زمان با مراسم سوگواری هیئت‌های عزاداری مشگین‌شهر در روز جمعه و محل مصلای نماز جمعه، نمایشگاهی از آثار نقاشی کودکان و نوجوانان با همکاری مربیان مراکز یک و دو کانون شهرستان برپا شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین باوقار امام جمعه شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن تشکر از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خدمات شایسته آن در سطح مراکز و شهرستان، از کانون به عنوان پایگاه مهم فرهنگی یادکرد.

در ادامه امام جمعه شهرستان، رئیس ستاد اقامه نماز و مسئولان شهرستانی پس از اجرای مراسم افتتاحیه نمایشگاه، از آثار نقاشی بازدید کردند. آثار گردآوری‌شده در این نمایشگاه طی مسابقه فرهنگی هنری ستاد اقامه نماز و نزدیک صد اثر در قالب نقاشی و متن ادبی با موضوع غدیر، نماز جماعت و جمعه در کارگاه‌های کانون پرورش فکری و همچنین کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش توسط کودکان و نوجوانان تهیه‌شده بودند.

نیلوفر صفروند مسئول برپایی نمایشگاه و مسابقه، در مورد مراحل اجرای برنامه و نحوه داوری گزارشی ارائه و در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین باوقار، با بررسی محتوای آثار، پیام‌رسانی آن‌ها را مورد تحسین قرار داده و در حین بازدید با عضو برگزیده کانون گفتگو کرد.  

نیلوفر صفروند، معصومه رحیم زاده و سولماز کاظم نژاد از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان که در زمینه تولید و برپایی نمایشگاه آثار هنری و ادبی با ستاد اقامه نماز جمعه همکاری داشتند، با دریافت هدایا و لوح تقدیر تجلیل شدند.

در بخش نقاشی از بین ده برگزیده مسابقه، ۸ عضو کانون به عنوان منتخبان این بخش و در بخش ادبی هر چهار برگزیده از اعضای ارشد کانون انتخاب و توسط امام جمعه موردتقدیر قرار گرفتند و هدایایی دریافت کردند. همچنین تمامی کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در مسابقه نقاشی نیز لوح تقدیر دریافت کردند.

گفتنی است شرکت اعضا و مربیان کانون به صورت دسته‌جمعی در مراسم  سوگواری و همچنین اقامه نماز جمعه در فضای معنوی در ردیف اهم فعالیت‌های مذهبی مراکز در ماه محرم قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =