استقبال اعضای مرکز فراگیر در مرحله کتابخانه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه

اعضای مرکز فراگیر نهاد کتابخانه‌های شهر کرمانشاه با راهنمایی دبیرخانه بخش استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، در این رویداد بین‌المللی فرهنگی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، اعضای فراگیر کم بینا و نابینای کرمانشاهی نیز در مرحله کتابخانه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمانشاه شرکت کردند.

با اعلام آمادگی اعضای مرکز فراگیر نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه در شهر کرمانشاه، در روز پنج‌شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۸، ضمن حضور دست‌اندرکاران دبیرخانه بخش استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در این مرکز، قصه قصه‌گویان شرکت کننده نیز برای شرکت در بخش مسابقه این رویداد فرهنگی ضبط و فیلمبرداری شد.

در پایان این برنامه، جوایزی به رسم قدردانی از مشارکت این شرکت‌کنندگان در جشنواره قصه‌گویی و از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به آنان اهدا شد.

بخش استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» و در بخش‌های مختلف از سوی کانون‌پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =