«قصه‌گویی» فعالیت ویژه‌ی مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان با برگزاری رقابت‌های قصه‌گویی در تکاپوی معرفی برترین قصه‌گویان خود به مرحله‌ی استانی بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، رقابت در مرحله‌ی کتاب‌خانه‌ای بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در مراکز فرهنگی‌هنری استان هم‌چنان ادامه دارد.

نزدیک بودن روزهای پایانی برگزاری رقابت قصه‌گویی در مرحله‌ی کتاب‌خانه‌ای، گرمای خاصی به مراکز بخشیده تا آنجا که علاوه بر اعضای کودک و نوجوان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هم با اشتیاق ویژه‌ای این رقابت‌ها را دنبال می‌کنند.

برهمین اساس و در ادامه‌ی برگزاری این رقابت‌ها مراکز شماره یک ایرانشهر، شماره دو خاش، بنجار و شماره چهار زاهدان برترین‌های خود را شناختند.

قصه‌گویی(اعضا، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها)، برپایی کارگاه‌های قصه‌گویی، شعرخوانی و سرود از جمله برنامه‌هایی بود که در این رقابت فرهنگی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حضور مسئولان شهرستان‌ها در کنار اعضای کانون در جریان رقابت‌ها و شنیدن قصه‌ها نیز نکته‌ی مثبت دیگری بود تا آنان با توانایی‌های کودکان و نوجوانان کانونی، بیش از پیش، آشنا شوند.

قابل ذکر است قصه‌گویان برتر با راه‌یابی به مرحله‌ی استانی و منطقه‌ای، توانایی خود را برای رسیدن به مرحله‌ی پایانی بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، که در شب یلدا برگزار می‌شود، می‌سنجند.

ادامه‌ی برگزاری جشن قصه‌گویی در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان
ادامه‌ی برگزاری جشن قصه‌گویی در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان
ادامه‌ی برگزاری جشن قصه‌گویی در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =