کد خبر: 291182
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
بازدید 696
همایش عمومی کارکنان کانون کرمان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاونت فرهنگی و تجلیل از بازنشستگان درگردهم‌آیی عمومی کارکنان کانون کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، گردهم‌آیی عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور محسن روحی مدیرکل، نجمه‌خاتون خداترس معاون فرهنگی، کارشناسان و کارکنان ستاد استان، مربیان و نیروهای خدمات مراکز فرهنگی‌هنری کانون کرمان ۲۴ شهریور ۹۸ تشکیل شد.

بنابر این خبر، در ابتدای این همایش یک‌روزه که شامل دو بخش عمومی و تخصصی بود و در سالن باران اداره‌کل برگزار شد، مراسم تودیع فاطمه جعفرزاده و معارفه نجمه‌خاتون خداترس معاونت فرهنگی کانون کرمان انجام شد.

محسن روحی در این مراسم بعد از یادآوری ویژگی‌های منحصر به فرد و تقدیر از زحمات و توانایی‌های فاطمه جعفرزاده معاونت فرهنگی پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان که به افتخار بازنشستگی نائل شد، به مزایای انتخاب معاونت از میان همکاران کانونی اشاره کرد و از خلاقیت، تجربه، تلاش و پشتکار مثال‌زدنی نجمه‌خاتون خداترس گفت و از قبول مسئولیت ایشان تشکر کرد.

خداترس معاون فرهنگی کانون کرمان هم بعد از خوانده شدن حکمشان در این گردهم‌آیی بیان داشت: کانون محل تجمع و خلق ایده‌ها و خلاقیت‌هایی است که باید در مسیر گسترش وجودی و بسط اندیشه بچه‌ها به کار گرفته شود و نیاز است محیط‌ آن لبریز از صداقت، ایمان، صبوری، ایثار، یکرنگی و آزادگی باشد.

 او ادامه داد: نیاز است نگاه‌مان در وادی مشکلات، محدودیت‌ها، مصیبت‌ها و گره‌ها «ما رایت جمیلا» زینبی باشد. در پایان هم از همکاران خود درخواست کرد: قدر تلاش‌ها، داشته‌ها، سرمایه‌ها و تجربیات خود را بدانند و با نگاهی اندیشمندانه به سمت رقم زدن آینده‌ای روشن برای کودکان و نوجوانان قدم بردارند.

همچنین در ادامه این همایش عمومی از مریم ضمانتی‌یار، صدیقه کنعانی، حکیمه ابراهیمی‌فر، افسانه امین‌زاده، دنیا شفیعی، مریم حجت و هما جلیل‌بیگی همکاران بازنشسته چند سال اخیر کانون کرمان با اهدای لوح تقدیر با امضای فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تمبر اختصاصی و جام گل تقدیر شد.

بر اساس این خبر، بخش تخصصی گردهم‌آیی کارکنان کانون کرمان با بخش دوم سخنرانی‌های مدیرکل کانون کرمان و ارایه تجربه‌ موفق بخش‌های‌ فرهنگی، هنری و ادبی همراه با نمایش عکس، فیلم و پاورپوینت و توضیح از سوی طیبه افشار مربی فرهنگی کانون جیرفت، محبوبه نژادصادقی مربی مسئول فرهنگی مرکز جوپار، زهرا قدیری مربی ادبی و مهرداد حدادی مربی مسئول فرهنگی کانون رفسنجان ادامه پیدا کرد.

محسن روحی در سخنرانی بخش تخصصی گردهم‌آیی، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش همکاران در فصل تابستان، قناعت و اسراف در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری را یادآور شد و به همدلی همه مربیان یک مرکز و لزوم شنیدن صدای هماهنگ و واحد از آن اشاره کرد.

وی همچنین به بحث عدالت در مجموعه کانون پرداخت و به هم‌خوانی ساعت کاری مراکز فرهنگی هنری کانون با ساعت فراغت بچه‌های بومی هر منطقه  تاکید کرد.

گردهم‌آیی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صحبت کارشناسان ستاد استان در زمینه تخصصی‌شان و برگزاری نشست‌های تخصصی ادبی و هنری برای مربیان مرتبط و همچنین تشکیل کارگاه آموزش کار با چرخ سفال برای مربیان هنری زیر نظر احمد سلطانی‌نسب پیشکسوت و استاد سفال‌گری و کارگاه آموزشی نحوه پذیرش و اکرام ارباب رجوع برای نیروهای خدمات اداره‌کل و مراکز فرهنگی هنری کانون کرمان پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =