دیدار مدیرکل کانون استان با فرمانداران تکاب، شاهیندژ و بوکان

مدیرکل کانون استان آذربایجان‌غربی در جریان بازدید از مراکز کانون تکاب، شاهیندژ و بوکان با فرمانداران این شهرستان‌ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان‌غربی، ایوب آذین پور فرماندار شاهین‌دژ در دیدار با مدیرکل کانون استان، نقش کانون را در ترویج فرهنگ مطالعه و مأنوس شدن کودکان و نوجوانان با کتابخوانی، بسیار ارزشمند توصیف کرد.

آذین پور گفت: فرمانداری شاهین‌دژ از هر فعالیتی که در راستای ارتقاء فرهنگ، هنر و ادب در بین کودکان و نوجوانان انجام شود حمایت می کند.

محمود زمانی فرماندار تکاب در دیدار مدیرکل کانون استان، محیط کانون را مکانی سرشار از آرامش خاطر برای پدران و مادران عنوان کرد.

زمانی افزود: فرمانداری تکاب آمادگی دارد در چهارچوب ضوابط و در صورت تأمین نیروی انسانی متخصص  از سوی کانون استان نسبت به احداث مرکز فرهنگی جدید در تکاب اقدام کند.

لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان نیز در دیدار مدیرکل کانون استان، تعامل بیش از پیش کانون بوکان را با فرمانداری این شهرستان خواستار شد و گفت: تخصص کانون، کشف استعداد و سوق دادن افکار کودکان و نوجوانان به سمت و سوی علایق آنان است که منجر به اتفاقات بسیار خوش آیندی در آینده‌ شغلی، تحصیلی و از همه مهمتر آموزش مهارت‌های زندگی برای این قشر از جامعه‌ خواهد شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در این دیدارها ضمن تشریح اهداف، رسالت و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر کتاب محور بودن تمام فعالیت‌های کانون تأکید کرد.

زاهدی در دیدار فرمانداران این شهرستان‌ها به ظرفیت‌های کانون در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اشاره کرد و از آمادگی تمامی مراکز کانون استان برای مشارکت در اجرای برنامه‌ها و فضاسازی جشنواره‌ها، مهرواره‌ها و مراسمات ملی و مذهبی خبر داد.

مدیرکل کانون استان جلب مشارکت‌های مادی و معنوی فرمانداران را در توسعه مراکز فرهنگی و هنری کانون خواستار شد و تجهیز این مراکز را گامی در جهت رشد فرهنگ مطالعه و افزایش شیوه‌های خلاق در آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =