مسابقه شعرخوانی و نشست انجمن‌های ادبی مراکز غرب کانون گلستان

مسابقه‌ی ادبی مشاعره و شعرخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با نشست انجمن‌های ادبی غرب گلستان با حضور مدیرکل کانون، کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات در مرکز فرهنگی هنری شماره دو گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، در این نشست محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پیرامون فرهنگ مطالعه،کتابخوانی و اهمیت برگزاری نشست‌ها و جلسات ادبی، برگزاری مسابقات شعر و کارگاه‌های نقد داستان برای حاضران سخنرانی کرد.

او با اشاره به نویسندگان و شاعران برجسته استان، خاطرنشان کرد: گلستان در عرصه فرهنگ، هنر و ادب از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و مربیان کانون پرورش فکری نیز به‌عنوان پیشگامان این عرصه در جهت شناخت، معرفی و پرورش کودکان و نوجوانان نقش سازنده‌ای دارند.

در ادامه این رقابت آموزشی که سمیه رئوفی کارشناس آفرینش‌های ادبی و معصومه شهریاری مربی ادبی داوری این برنامه را بر عهده داشتند، تعداد۲۵نفر از اعضای مراکز غرب استان، توان‌مندی ادبی خود را در بین حاضران به نمایش گذاشتند که در پایان در بخش مشاعره،مهسا جدیدی  و فاطمه شاهکویی از مرکز فرهنگی هنری شماره یک گرگان و در بخش شعرخوانی مبینا پقه از مرکز آق قلا و مریم نوربخش از مرکز شماره دو گرگان برگزیده شدند.

گفتنی است جلسات انجمن‌های ادبی کانون گلستان، ماهانه و به میزبانی یکی از مراکز کانون استان برگزار می شود که ۴ مهر کلاله میزبان علاقمندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =