کد خبر: 291246
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
تولید 849 اثر اعضا و مربیان کانون خوزستان ویژه مهرواره نیایش

مربیان و اعضا کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان خوزستان با خلق 849 اثر فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی در ششمین مهرواره نیایش شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، مربیان و اعضا مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، با هدف حضور در ششمین مهرواره نیایش در بخش نقاشی 187 اثر، نثر ادبی (دست‌نوشته‌های خلاق) 154 اثر، خوشنویسی 106 اثر، سفال 69 اثر و شعر 67 اثر تولید کردند.

همچنین مربیان و اعضا کانون خوزستان مجموعاً با تولید 121 اثر در بخش‌های کاردستی، کتاب سازی، داستان، نشریه دیواری و تحقیق و پژوهش در این مهرواره شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، از مجموع 849 اثر ارسالی مربیان و کودکان و نوجوانان خوزستانی به دبیرخانه استانی این مسابقه در مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری خوزستان، مجموعاً 543 اثر، انتخاب و به دبیرخانه مرکزی این مسابقه ارسال شده است.

ششمین مهرواره «نیایش» در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و برای مخاطبین ۸ تا ۱۸ سال و همچنین، ویژه مربیان کانون پرورش فکری با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و همچنین نشانه‌های آفرینش،.. و در گستره کشوری به همت اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

گفتنی است: آیین اختتامیه این مهرواره، آبان ماه ۱۳۹۸ در کرمانشاه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =