کد خبر: 291294
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
بازدید 194
اعضای نوجوان در جشنواره قصه‌گویی یزد، داوری می‌کنند

دبیر برگزاری استانی جشنواره قصه‌گویی یزد، گفت: ۹عضو نوجوان در بیست و دومین جشنواره‌ی قصه‌گویی استان یزد، داوری می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، جلسه‌ی توجیهی داوران جشنواره‌ی قصه‌گویی، ویژه‌ی داوران نوجوان با حضور مهدی آرایی مدرس قصه‌گویی و ۹ عضو نوجوان علاقه‌مند به داوری، در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی سه کانون پرورش فکری یزد، برگزار شد.

 مهدی آرایی دبیر برگزاری استانی جشنواره‌ی قصه‌گویی یزد، با اشاره به این‌که ۹ عضو نوجوان، در بیست و دومین جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی، قصه‌ی ۲۰۰ قصه‌گو را داوری می‌کنند، گفت:  داوران نوجوان این جشنواره، پنج نفر را از بخش زنان و مردان، سه نفر را، از بخش نوجوانان و سه نفر از بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، انتخاب می‌کنند تا از طرف مدیرکل کانون پرورش فکری استان تقدیر شوند. لذا برآن شدیم که برای داوری بهتر، جلسه‌ی توجیهی برگزار کنیم.

 وی، هدف از برگزاری جلسه‌ی توجیهی را شفاف‌سازی بخش‌های داوری و فرم داوری دانست و ادامه داد: با شکافتن مباحث داوری، حساسیت داوران نوجوان را بالا می‌بریم تا با دقت و انضباط داوری کنند.

گفتنی است مرحله‌ی استانی جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی یزد، ۱۶ الی ۲۲مهرماه ۹۸، برگزار می شود و برگزیدگان در بخش‌های اعلام شده، در مراسم پایانی، روز ۲۳ مهر معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =