کد خبر: 291310
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
بازدید 958
معرفی ایران از زبان کودکان عضو کانون ۳۷ تهران

اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره ۳۷ کانون استان تهران، با برپایی نمایشگاهی با عنوان «ایران را بهتر بشناسیم»، به معرفی آداب‌ورسوم و اقلیم استان‌های کشور پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هم‌زمان با پایان فصل تابستان در مرکز شماره ۳۷ نمایشگاهی از آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضا کودک و نوجوان با عنوان «ایران را بهتر بشناسیم» برپا شد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه که حاصل تلاش مربیان و اعضا در فعالیت‌های تابستانه است، با حضور مرتضی نظری مدیرکل کانون استان، بازگشایی و به مدت دو هفته در این مرکز فرهنگی هنری دایر است.

کودکان و نوجوانان عضو این مرکز که میزبان و پذیرای مهمانان بودند، با ارائه توضیحاتی در رابطه فعالیت‌های کتابخانه‌شان، به شرح آثار به نمایش درآمده پرداختند.

بنا به گفته مربی مسئول این کتابخانه کانون استان، موضوع فعالیت تابستانه این مرکز ایران‌شناسی و معرفی آداب‌ورسوم و اقلیم پنج استان کشور بود که اعضا بر اساس این موضوع، در قالب فعالیت‌های گروهی به پژوهش درباره این مناطق پرداخته و در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری جاذبه‌های استان‌های خوزستان، آذربایجان، یزد، خراسان و کردستان را به دوستانشان معرفی کردند.

گفتنی است مراکز ۶۲ گانه کانون استان تهران با پایان یافتن فصل تابستان، نمایشگاه‌های متنوعی از آثار و دستاوردهای فرهنگی، هنری، علمی و ادبی اعضای کودک و نوجوان برپا داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =