کد خبر: 291328
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
بازدید 397
 داوران استانی جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند

داوران بخش استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس معرفی شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، ملک چیذری، مهدی شب‌بویی و امید مسعودی به عنوان سه داور جشنواره استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان فارس معرفی شدند. بر اساس این گزارش، ملک چیذری، مدرس دانشگاه و کارشناس سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که سابقه طولانی در داوری و قصه‌گویی دارد. مهدی شب‌بویی دیگر داور استانی این رویداد فرهنگی مربی سابق و قصه‌گوی منتخب جشنواره‌های قصه‌گویی کانون فارس است که این بار به عنوان داور، در جشنواره بیست و دوم حضور دارد. امید مسعودی، سومین داور بخش استانی جشنواره قصه‌گویی در فارس گوینده، مجری، نویسنده و فعال فرهنگی است که با صدا و سیمای فارس همکاری دارد. ‌

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس روزهای 7 تا 9 مهرماه سال جاری جشنواره استانی قصه‌گویی را در شیراز برگزار می‌کند. فارس همچین در آبان ماه امسال میزبانی جشنواره منطقه‌ای را بر عهده دارد.

مرحله نهایی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پس از جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذر ۱۳۹۸ هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =