جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هفته ملی کودک و روز جهانی کودک در کانون سنندج برگزار شد

دیروزجلسه برنامه ریزی وهماهنگی هفته ملی و روزجهانی کودک با حضورمدیرکل کانون استان، کارشناس مسئول، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، روابط عمومی، حراست، مالی، امور عمومی و کارشناس ارزیابی در دفتر مدیر کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این نشست به منظور هماهنگی برنامه‌های هفته ملی و روزجهانی و که از ۱3 تا 19 مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار می‌شود، صورت‌ گرفت.

در این جلسه مدیر کل کانون استان کردستان لزوم توجه به کودکان و نوجوانان را یادآورشد و ازهمکاران خواست تمام تلاش خود را برای هر چه باشکوه تر و بهتر برگزار کردن برنامه های هفته ملی کودک بکار بگیرند.

سهیلا شیخی افزود : با توجه به تقارن هفته ملی کودک که از تاریخ ۱۳تا۱۹ مهر۱۳۹۸در استان و سراسر کشور برگزار خواهد شد، با ایام سوگواری سالار شهیدان لازم است در تدارک و اجرای برنامه های این هفته به رویکرد آموزه های عاشورایی توجه شود.

شیخی گفت:اعضای مراکز کانون می توانند با برنامه ریزی دقیق مسئولان و کارشناسان استانی و مسئولان مراکز می توانند دربرنامه های هفته ملی کودک شرکت کنند.

در ادامه قدریه محمودی دبیر هفته ملی کودک در استان کردستان گزارشی از روند فعالیت ها و کارهای انجام را برای اعضا شرکت کننده در جلسه ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =