«دفاع مقدس» موضوع ویژه‌برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان

مربیان مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان روایت‌گران دفاع مقدس برای اعضای کودک و نوجوان هستند

به گزارش روابط عمومی کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در مراکز استان در حال برگزاری است.

با توجه به روزهای بزرگ‌داشت دفاع مقدس در مراکز و اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون برای اعضای کودک و نوجوان، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از جمله مجتمع زاهدان، زَهَک، شماره یک ایرانشهر و شماره یک و دو زابل، شماره سه و پنج زاهدان، هیرمند، نیمروز، بمپور و دلگان دیگر مراکزی بودند که اعضا را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کردند.

قصه گویی، برپایی کارگاه‌های هنری چون نقاشی و سفال، کاردستی، شعرخوانی و معرفی کتاب و وقایع از جمله برنامه‌هایی بود که با اعضا و برای آنان انجام شد.

در این میان مراکز فرهنگی‌هنری شماره‌ی یک ایرانشهر و نیمروز میزبان رزمندگان دفاع مقدس بودند که برای اعضا خاطراتی را از آن دوران تعریف کردند.

«سربندهای سرخ» ویژه‌برنامه‌ی مرکز شماره یک زابل بود که خانواده‌ی شهیدان نورا و عالی در جمع اعضای این مرکز به معرفی این دو شهید بزرگوار پرداختند و در ادامه شاهد اجرای سرود و شعرخوانی اعضا و مربیان با موضوع عاشورا و دفاع مقدس بودند. هم‌چنین مربیان و اعضای شاعر این مرکز با حضور در ویژه‌برنامه‌ی محوری شهر زابل و در حضور مردم و مسئولان شعرخوانی کردند.

مربیان مرکز زهک هم مهمان دانش‌آموزان بودند و با اجرای برنامه‌های گوناگون هفته‌ی دفاع مقدس را همراه با آنان گرامی داشتند و در دلگان هم مادران اعضا در مرکز حضور یافتند و شاهد اجرای ویژه‌برنامه‌های دفاع مقدس بودند.

مرکز فرهنگی‌هنری هیرمند هم با ویژه‌برنامه‌ی «مقاومت عاشورایی» میزبان اعضا و تعدادی از مسئولان بود. برگزاری مراسم زیارت عاشورا، پخت نذری و برپایی کارگاه‌های گوناگون از جمله برنامه‌هایی بود که در این مرکز اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =