کد خبر: 291470
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
هنرمندان به تماشای «هوشنگ لاک‌پشته» نشستند

اهالی فرهنگ و هنر به تماشای نمایش «هوشنگ لاک‌پشته» اثر الکا هدایت در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نشستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون از روز ۲۴ شهریور میزبان هنرمندان تئاتر و نویسندگانی بوده است که از نمایش «هوشنگ لاک‌پشته» دیدن کردند.  

بر همین اساس، هرمز هدایت، رضا بابک، آزاده پورمختار، فرهاد حسن‌زاده، فریبا جدیکار، جابر رمضانی، مونا احمدی، محمد لقمانیان، بهادر مالکی، آزاده مویدی‌فرد، مهدی فرشیدی‌سپهر و حامد زحمتکش از جمله هنرمندانی هستند که این نمایش را تماشا کردند.

همچنین مرجان پورغلام‌حسین، پیمان فاطمی، کیوان سررشته، محمد خاکساری، درناز حاجیها، آرزو عالی، ناز شادمان، نیما بیگلریان، بنفشه صمدی، نگار شهبازی و هما ساداتیان دیگر هنرمندانی هستند که به تماشای این نمایش نشستند.

نمایش «هوشنگ لاک‌پشته» اثری از هنرجویان کودک آکادمی تئاتر لیو به سرپرستی حسن معجونی بوده که بر اساس داستانی از نوید سیدعلی‌اکبر از سوی سپیده فلاح‌فر نوشته شده است و با حضور آوا شریفی و آوا درویشی بر روی صحنه می‌رود.

اجرای این نمایش تا ۱۲ مهر و مجدد از ۲۱ تا ۲۶ مهر ساعت ۱۸ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال به نشانی اینترنتی www.tiwall.com خریداری کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۳۶۸۵۳۲۱۵۹ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =