داوران استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون معرفی‌شدند

حمید لواسانی، افشین عموزاده و مریم شفیع‌زاده به عنوان داوران مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان معرفی‌شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، حمید لواسانی که داوری مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون گیلان را برعهده دارد، نویسنده و پژوهش‌گر و ازاعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و درعین‌ حال، عضو کارگروه ادبیات فانتزی و علمی تخیلی است.

عموزاده لیچایی نیز پیشینه‌ی مدیریت اموراجتماعی دانشگاه گیلان، پژوهشگر برتر استان، مدیرعاملی دانشگاه گیلان و عضویت در کانون نویسندگان و پژوهشگران و هم‌چنین داستان‌گوی شایسته‌ی تقدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری را درکارنامه دارد.

مریم شفیع‌زاده  هم که به عنوان سومین عضو گروه داوری، قضارت که مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی کانون گیلان را برعهده‌خواهدداشت، کارشناس مشاوره، طراح و مجری طرح آموزشی از طریق قصه‌گویی، عضو کارگروه تدوین کتاب کار «کانون مدرسه» و از قصه‌گویان بین‌المللی محسوب‌می‌شود.

این درحالی‌است که تاکنون بیش از ۶۳۶ علاقه‌مند، برای شرکت در جشنواره قصه‌گویی استانی اعلام آمادگی‌کرده‌اند که ۵۳۳ اثر دربخش‌های‌ »قصه‌های صحنه‌ای»، «مقاله‌نویسی» و «۹۰ثانیه»  به دبیرخانه استانی این دوره از جشنواره ارسال شده‌است.

درهمین‌حال، داوری اولیه برای انتخاب قصه‌های برگزیده صحنه‌ای، در بخش دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان بالای ۱۸ سال و هم چنین، قصه‌های صحنه‌ای در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از امروز آغازشده و علاقه‌مندان به شرکت دربخش‌ «قصه‌های ۹۰ ثانیه» تا دهم مهر و  شرکت‌کنندگان بخش  «مقاله‌نویسی» نیز تا سی‌ام همین ماه برای همراهی با این جشنواره فرصت خواهندداشت.

گفتنی‌است، فراخوان بیست ‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۲۱ تیرماه ۱۳۹۸ منتشر شد.

مرحله استانی این دوره از جشنواره  ۱۴ تا ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =