14 قصه‌گو در روز دوم جشنواره قصه‌گویی خوزستان با یکدیگر رقابت می‌کنند

14 قصه‌گو در روز دوم مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی فردا (چهارشنبه 10 مهرماه) در اهواز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این جشنواره در روز دوم میزبان 14 قصه گوی برتر شهرهای مختلف استان خوزستان در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای شامل زنان و مردان، دختران و پسران و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است.

حورا تیلا با قصه «نقل فرنگیس»، زهرا حاجیان با قصه «اوستا محمد پینه‌دوز»، نسرین زاده وفادار با قصه «مشتی و نیم مشتی»، علیرضا روشن‌ضمیر با قصه «بخت»، فاطمه زهرا جعفریان با قصه «گذر سیاوش از آتش»، نگار گچ پزان با قصه «نقاش چینی و رومی»، الناز دلیری با قصه «شاه میداس و انگشت جادویی»، معصومه نیک فرد با قصه «آفریدون و فرزندان» و فاطمه اسدی فار فار با قصه «بزغاله‌ای که خوابش نمی‌برد» در بخش صبح جشنواره به روی صحنه می‌روند.

در نوبت عصر، ساجده محسنی با قصه «خانه‌ای بر باد»، زینب موسوی با قصه «مهمان دیوانه»، آسیه رحمتی با قصه «خانه‌ای شیشه‌ای»، زهرا اله بخشی با قصه «یخی که عاشق خورشید شد» و زهرا شعبانی با قصه «خروس و پادشاه» در جشنواره قصه‌گویی می‌کنند.

این قصه‌گوها از شهرستان‌های بهبهان، ماهشهر، آبادان، اهواز، اندیمشک، شوشتر، هندیجان، آغاجاری و خرمشهر هستند.

حبیب پیام مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه‌ی ادبیات بومی، لیلا قنواتی فرد کارشناس فرهنگی کانون خوزستان و فعال حوزه‌ی قصه‌گویی و هادی ملکی مدرس، بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر و فیلم‌سازی داوارن این جشنواره هستند.

گفتنی است، مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از روز گذشته 9 مهرماه با حضور 32 قصه‌گو در سالن شهید جمال پور شهرداری اهواز، جنب فرمانداری آغاز به کار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =