کد خبر: 291595
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
تقویت باورهای دینی نوجوانان با قصه‌گویی

ناظر جشنواره قصه‌گویی چهارمحال و بختیاری گفت: باورهای دینی کودکان و نوجوانان در قالب قصه‌ تقویت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری شعله پرند صبح امروز در حاشیه برگزاری جشنواره قصه‌گویی استان اظهار داشت: باورهای دینی کودکان و نوجوانان را می‌توانیم با روایت قصه‌ تقویت کنیم.

وی افزود: هدف از قصه‌گویی ترویج فرهنگ آن و القای بسیاری از پیام‌های تربیتی است. بزرگترها نیز در قالب قصه  تجربیات، آرزوها، پندها و اندرزهای خود را به نسل جدید انتقال داده و با گرفتن امتیاز در جشنواره نیز انگیزه تازه‌ای برای پرداختن به موضوعات مفید و ارزنده برای انتقال به کودکان و نوجوانان پیدا می‌کنند.‌

ناظر جشنواره قصه‌گویی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارزیابی کیفیت برگزاری جشنواره بیان کرد: همدلی و مشارکت همکاران چهارمحال و بختیاری بسیار خوب و اعضا و مربیان با حداقل امکانات کار کرده‌ و توانسته‌اند یک برنامه خیلی خوب ارائه دهند.

پرند با اشاره به اجرای بسیار خوب بخش‌های جنبی جشنواره از جمله شاهنامه‌خوانی، دف‌زنی و سرودخوانی اعضا خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته ارزیابی در استان چهارمحال و بختیاری اقدامی مبتکرانه است که سبب می‌شود در داوری، نظرات عموم مردم را به عنوان نوعی ارزیابی بدون هیچگونه غرض‌ورزی و تعصب در نظر داشته باشیم.

وی عنوان داشت: قصه‌گویی تعداد 100 نفر از قصه‌گویان که تعداد زیادی است و برای همکاران کار بسیار پرزحمت و زمان‌بری است، نشان از مهربانی آن‌ها دارد؛ همچنین حضور مخاطبان که یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی است، بسیار مطلوب بوده و کیفیت و نظم اجرای جشنواره نیز بسیار خوب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =