کد خبر: 291713
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
بازدید 176
نشست هماهنگی هفته ملی کودک تشکیل شد

نشست هماهنگی هفته ملی کودک با حضور نمایندگانی از سازمان‌های مختلف استان کرمان تشکیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی داره‌کل کانون استان کرمان، به دعوت نجمه‌خاتون خداترس معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیر اجرایی هفته ملی کودک در استان کرمان، نمایندگانی از آموزش‌وپرورش، بهزیستی، محیط‌زیست، نیروی‌انتظامی، اداره‌های آب و برق و ارتباطات و فناوری، شهرداری و شهرسازی، میراث‌فرهنگی، آموزش‌وپروش استثنایی، هلال‌احمر، دانشگاه علوم‌پزشکی، شهربازی‌، بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید، صداوسیما و کتابخانه‌های عمومی و ... ۴ مهر ۹۸ در سالن مهر این اداره‌کل جمع شدند و برنامه‌های پیشنهادی‌شان را پیش از آغاز هفته ملی کودک در میان گذاشتند.

خداترس در ابتدای نشست با اشاره به اهمیت دادن به حوزه کودک در تمام طول سال و نه فقط یک هفته روزشمار هفته ملی کودک را به ترتیب ١۳ مهر«کودکان با نیازهای ویژه، ‌ فرصت‌های برابر»، ۱۴مهر«کودک، ‌آموزش، ‌ سلامت و ایمنی»، ۱۵ مهر «کودک، ‌ محیط‌زیست، ‌ میراث فرهنگی و گردشگری»، ۱۶مهر«‌کودک، ‌ صلح، ‌ بازی و نشاط»، ۱۷مهرماه«‌کودک، ‌ رسانه و ارتباطات»، ۱۸ مهر« کودک، ‌ کتاب‌ و فرهنگ‌ مطالعه» و ۱۹ مهر«‌کودک، ‌ خانواده، ‌ سبک‌ زندگی ‌ایرانی اسلامی» اعلام کرد.

همچنین، هر نماینده از ظرفیت‌های سازمانش صحبت کرد و برنامه‌های پیشنهادیش را برای هفته ملی کودک بیان کرد و هماهنگی لازم برای برگزاری فعالیت‌های مشارکتی در این هفته انجام شد.

این در حالی است که، حامد رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون و دبیر هفته ملی کودک، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر استان را به عنوان رئیس کمیته هفته ملی کودک انتخاب کرده است. در استان کرمان هم نجمه‌خاتون خداترس با حکم محسن روحی مدیرکل کانون کرمان به عنوان دبیراجرایی هفته ملی کودک معرفی شده است.  

هفته ملی کودک در سال ۹۸ با اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های کودک محور از سوی همه ارگان‌های مربوطه از ۱۳ تا ۱۹ مهر در استان کرمان و سراسر کشور در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =