کد خبر: 291728
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
بازدید 321
مرغک کانون در هفته ملی کودک به دست کودکان گلستانی به پرواز درآمد

مراسم افتتاحیه هفته ملی کودک با شعار آینده را باید ساخت و رویکرد آموزه‌های عاشورایی در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، آیین افتتاحیه برنامه‌های هفته ملی کودک با برپایی مراسمی با حضور علی نذیری مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش، مازندرانی رئیس دانشگاه فرهنگیان ،آخوند عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های استان و  جمعی از مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان برگزار شد.

محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در این مراسم ضمن گرامی‌داشت ایام محرم و تبریک هفته ملی کودک، اظهار کرد: در این هفته کودکان و نوجوانان متعلق به خانواده کانون هستند و می‌توانند از ظرفیت‌های غنی این مجموعه بهره‌مند شوند، این به این معنا نیست که تنها کانون پرورش فکری به این قشر از جامعه توجه دارد بلکه لازم است هر یک از دستگاه‌ها به سهم خود در رشد و بالندگی این شکوفه‌های زندگی کوشا باشند.

وی با اشاره به شعار هفته ملی کودک، با دعوت از کودکان و نوجوانان حاضر برای عضویت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون تصریح کرد: مربیان متخصص این مجموعه تلاش خواهند کرد که شما با دستان توان‌مندتان در قالب فعالیت‌های فرهنگی‌، هنری، ادبی، علمی و دینی، تمرین مهارت‌های زندگی کرده و در آینده به عنوان جوانان هنرمند، آینده ساز و با استعدادی نقش‌آفرین باشید.

در ادامه علی نذیری مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری ضمن تبریک هفته ملی کودک به کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه اظهار داشت: کار با کودکان و نوجوانان در کنار سختی‌ها شیرینی‌های بسیار زیادی دارد و سختی‌های کار در عمل  انسان را برای داشتن فردایی بهتر علاقه‌مندتر به این کار می‌کند.

وی ادامه داد: بسیاری از چهره‌های فرهنگی کشور از جمله کسانی هستند که ۴۰ سال پیش برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تجربه کردند و شخصیت آنها در این محیط شکل گرفته است.

تماشای انیمیشن، نمایش موزیکال خلاق با موضوع هفته ملی کودک، مسابقه دوبله، سرودخوانی نوجوانان فراگیر، تجلیل از کودکان و نوجوانان برگزیده در رشته های مختلف فرهنگی ورزشی و ... از جمله برنامه های ارائه شده در این مراسم بود.

در پایان کودکان و نوجوانان با حضور در کارگاه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری از جمله روخوانی و معرفی کتاب، قصه‌گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی، انیمیشن، نجوم و پژوهش، سفال‌گری، نقاشی، معرفی شخصیت، سرزمین، وقایع و ایام و... یک روز شاد و مهیج را تجریه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =