کودکانی ویژه که به میهمانی هفته ملی کودک در کرمانشاه دعوت شدند

صبح روز یکشنبه ۱۴ مهرماه ۱۳۹۸ و دردومین روز از هفته ملی کودک، مربیان کانون پرورش فکری کرمانشاه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در موسسه خیریه نگهداری از کودکان بی سرپرست ولیعصر(عج) شهر کرمانشاه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دومین روز از هفته ملی کودک، مربیان کانون پرورش فکری کرمانشاه با حضور در موسسه خیریه نگهداری از کودکان بی سرپرست ولیعصر(عج) در شهر کرمانشاه، شادی و لبخند را به آنان هدیه دادند.

صبح امروز یکشنبه ۱۴ مهرماه ۱۳۹۸ و طی هماهنگی با مسئولان اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، به عنوان یکی از اعضای کارگروه هفته ملی کودک، تعدادی از مربیان کانون پرورش فکری در موسسه خیریه نگهداری از کودکان بی سرپرست حاضر شدند و به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری پرداختند.

قصه‌گویی، مسابقه، بازی و سرگرمی و ... از برنامه‌های اجرا شده توسط مربیان کانون بود که با استقبال کودکان روبه‌رو شد و همچنین، شور و نشاط خاصی را برای آنان به همراه داشت.

«پریسا شیخی» و «هادی لایقی»، دو تن از مربیان پرتلاش و هنرمند مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه، در اجرای این برنامه حضور داشتند و به انجام برنامه‌های فرهنگی برای کودکان پرداختند..

 در پایان این برنامه، هدایایی فرهنگی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به کودکان اهدا شد. 

برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه، از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۱۳۹۸ و به میزبانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =