کد خبر: 291848
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
بازدید 993
حضور کانون در شهر جدید امیرکبیر

هم زمان با هفته ملی کودک برنامه های ویژه ای در شهر جدید امیرکبیر با هدف معرفی فعالیت های کانون انجام شد.شهر امیرکبیر از شهرهای تازه تأسیس ایران است که در فاصله ۳۵ کیلومتری شرق اراک و در بزرگراه اراک - قم واقع شده‌است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی هم زمان با هفته ملی کودک برنامه های قصه گویی ، نقاشی ، کاردستی ، برنامه ادبی ، معرفی کتابخانه سیارروستایی  در شهر جدید امیرکبیر با هدف  معرفی فعالیت های کانون انجام شد.

جهانبخش قنبری مدیر کل کانون با حضور در این مراسم گفت: ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای آنان در اوقات فراغت، هدف اصلی کانون می باشد و یکی از این فعالیت ها کتابخانه سیار روستایی است با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی و امیدواریم به بهانه هفته ملی کودک  بتوانیم خدمات خوبی در زمینه فرهنگی هنری و ادبی در این شهر جدید ارایه دهیم.

شهر امیرکبیر از شهرهای تازه تأسیس ایران است که در فاصله ۳۵ کیلومتری شرق اراک و در بزرگراه اراک - قم واقع شده‌است. ساخت این شهر با هدف جمع‌آوری سرریز جمعیتی شهر اراک در شورای عالی معماری و شهرسازی ایران به تصویب رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =