اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری در مراکز کانون البرز

مراکز کانون در کرج و هشتگرد، ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت هفته‌ی ملی کودک، اجرا می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، بازدید مدارس و ویژه برنامه‌ی «میهمانی گل‌ها» و حضور هر روزه‌ی دانش‌آموزان  در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصلی‌ترین برنامه‌ی هفته‌ی ملی کودک در تمامی مراکز است .

آشنایی با حقوق کودک در مرکز شماره یک کانون کرج

در مرکز شماره یک کرج، اعضا و دانش آموزان در این هفته با حقوق کودک و کانون و فعالیت های آن آشنا می شوند.

 معرفی مرکز، آشنایی با حقوق کودک( در قالب اجرای نمایش خلاق توسط مربی مرکز و معلمان)، بازی و قصه گویی از فعالیت های این مرکز است . 

نوشتن آرزوها بر قایق کاغذی

اعضا و دانش‌آموزان مرکز شماره ۲ کانون کرج واقع در شاهین ویلا پس از شرکت در فعالیت‌های مختلف مانند شعرخوانی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، نمایش خلاق و نقاشی گروهی، قایق‌های کاغذی‌ای را با تکنیک« کاغذ و تا» ساخته و سپس آرزوهای خود را بر روی قایق‌ها می‌نویسند.

آشنایی با اقوام ایرانی

در مرکز شماره ۳ کانون کرج واقع در دهقان ویلا هم کودکان و نوجوانان عضو مرکز و دانش‌آموزان مدارس مختلف، علاوه بر شرکت در فعالیت‌های قصه‌گویی، کارگاه خلاقیت، کاردستی و  بازی های بومی، محلی در قالب یک برنامه‌ی جذاب با اقوام مختلف ایرانی و فرهنگ‌ها و مناطق مختلف ایران اسلامی آشنا می‌شوند.

شرکت در کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری

اعضا مرکز شماره ۴ کانون کرج و دانش‌آموزان در منطقه‌ی حصارک بالا نیز با حضور در این مرکز در کارگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، نقاشی و آشنایی با هفته‌ی ملی کودک شرکت می‌کنند.

معرفی کودک و هفته‌ی کودک در مرکز مجتمع کرج

در این مرکز نیز مربیان ضمن شعرخوانی، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی و مسابقه، کودکان  را با کودکی و هفته‌ی ملی کودک، آشنا می کنند.

سایر مراکز کانون در کرج و هشتگرد نیز متناسب با این هفته و عناوین آن، فعالیت‌های متنوع و جذابی را برای کودکان ونوجوانان برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =