گسترش فعالیت‌های هم‌کاری هلال احمر و کانون سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان بر گسترش هم‌کاری‌های دوجانبه بین این دو مجموعه، تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته‌ی ملی کودک با مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

خدابخشی در این دیدار ضمن تبریک هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک، با بیان این‌که هم‌دلی و هم‌افزایی بین دو دستگاه در کارهای فرهنگی نمود داشته، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های کاری مشترک می‌توان در حوزه‌ی فرهنگ اقدامات مؤثری انجام داد.

مدیرکل کانون استان سمنان، مشارکت و هم‌کاری هلال احمر در شهرستان‌ها را بسیار ارزشمند دانست و ابراز داشت: در هفته‌ی ملی کودک و هم‌چنین در طرح دادرس، امید داریم بتوانیم برنامه‌های متنوعی در سراسر استان با هم‌کاری هلال احمر و معاونت جوانان اجرا شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان، اظهار داشت:  هم‌کاری‌های بین هلال احمر و کانون پرورش فکری از گذشته تا به حال در بالاترین سطح ممکن بوده است.

محمدخانی در ادامه ضمن معرفی حوزه‌های مختلف کاری هلال احمر و معاونت جوانان، افزود: دامنه‌ی فعالیت هلال احمر در زمینه‌ی کودکان و نوجوانان بسیار متنوع بوده و می‌توان با استفاده از ظرفیت کانون‌های فعال حوزه‌ی جوانان و هم‌چنین کانون‌های روستایی برای رسیدن به اهداف خود در کانون پرورش فکری و هلال احمر تلاش کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اعلام آمادگی کامل هلال احمر به مشارکت در برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک، گفت: جمعیت هلال احمر در حوزه‌ی آموزش نیز آمادگی آن را دارد تا برای کودکان و نوجوانان در تمامی نقاط استان کلاس‌های آموزشی برگزار کند تا بتوانیم بستر آموزش همگانی درسراسر استان را فراهم کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار مقرر شد به‌منظور گسترش هم‌کاری کانون پرورش فکری و هلال احمر پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =